Теледидардағы жарнама 25%-ға қысқартылды

 Дағдарыс барлық нарық ойыншылар арасындағы теледидарлық жарнамасы үлесінің көбеюіне қолдау салды ма? Нарықтың бұл сегментіндегі келген жылдағы болжамдар қандай екен? Теледидар бұрынғы, дағдарысқа дейінгі деңгейіне орала ма? Бұл жайы біз «Видео Интернешнл – Казахстан» бас директоры Валерий Маштаковпен сөйлестік.

— Қазақстан жарнама нарығының 2008 және 2007 жылдармен салыстырғанда төмендуін қалай бағалайсыз?

Қазақстандық жарнама нарығының 2009 жылғы тележарнамалық сегменті біздің бағалауымыз бойынша шамамен 14,3 млрд теңге құрды. 2008 жылға қатысты төмендеуі 25% деңейде болды, 2007 жылға – 34%.

 — Жарнама берушілердің белсенділігі 2009 жылы қаншаға төмендеп қалды?

2009 жылы теледидардағы өз белсенділігін айтарлықтай төмендеткендердің арасында ұялы байланыстың 2 аса ірі операторы KСell мен BeeLine (-50% и -55% былтыр wGRP сатып алғанына сәйкес). Өз белсенділігін банктер де төмендетті: барлық сектордың сатылған жабдық көлемі (Барлығы, 6+) 58%-ға төмендеді (2008 жылға қарағанда).

 — Қазіргі уақытта «ВИ» пакетінде екі эфир арнасы бар – 31-інші арна/СТС Қазақстан және «СТВ» («Рахат»). TNS мәліметтері бойынша, жарнама көлемі бойынша арналар 4 және 13 сәйкес орын алады. Бұл нәтижелер нарықта өзін қаншалық сенімді болып сезінуге мүмкіндік береді?

 -Бәсекелестік орта мен біздің арналар арасында 31/СТС телеарнасының болуы бізге өзімізді жеткілікті түрде сенімді сезінуге мүмкіндік береді. Телеарна барлық қазақстандық арналар арасында екінші орын алып, жарнама берушілерге сапалы аудиторияның үлкен таңдауын ұсына алады. Сондықтан 2009 жылы ТОП-20-дағы 16 жарнама беруші жарнама үшін тартылатын арналар жиынтығына 31/СТС арнасын енгізді. Бұл көпті білдіреді.

Басқа серіктесіміздің – СТВ телеарнасы- сатулар нәтижесі соншалық қуанышты емес. Өзіңіз білетіндей, телеарна 2009 жылы ребрендинг жүргізіп өтті, сондықтан бізге қосылып, СТВ-ның жарнама тасушы ретіндегі имиджін құру үшін, әлі көптеген жұмыс жасау керек.

 — Сіздің 2010 жылға жарнама нарығының даму бойынша болжамыңыз қандай?

Mashtakov2010 жылға біз сенімділік пен үмітпен қараудамыз. Дағдарыстың психологиялық түбінен өттік, бұл жайы макроэкономикалық статистика да дәлелдейді. Жағымсыз болжамдарға қарамастан, Қазақстандағы 2009 жылғы ІТӨ 1,1%-ға өсті, ал 2010 жылы оның өсуі 2,4 %-ға жоспарланады. 2010 жылы теледидарлық жарнамаға төлеуге қабілеті бар сұранысты біз 14-15 млрд теңге деңгейінде жоспарлаймыз. Қазіргі уақытта өзінің белсенді сатысында болған бюджеттік сессия, әзірше біздің болжамдарымызды растауда.

Пікірлер
Пікір қалдыру »
Есіміңіз
Email
Пікіріңіз