Тележарнама көрермендердің өшпенділігін тудырады

reklama_e4w57b4u88Жарнама көрермендердің жүйкелерін жиірек қоздыратын болды: былтырғымен салыстырғанда жарнама роликтері жан тыныштығын алатын адамдар саны  5% өсті (2009 жылғы  22%-дан 2010 жылғы  27%-ға дейін). Бұл жайы сұрау қорытындысы бойынша SuperJob.ru порталының әлеуметтанушылары хабарлады.

Ең көп жақтырмаушылықты жеке гигиена құралдарының жарнамасы тудырады (11%). Алкоголь жарнамасы, мысалы сыра, адамдар жүйкесін екі есе төмен қоздырады. Сұралғандарда (5%) мұндай роликтер «жас буынды жоюға бағытталған бағдарлама болып келеді деп, ашу сезімін тудырады». Тағы 3% «Tide» кір жуу ұнтағын жарнамасын көрген кезде , телеарнаны ауыстырады, 2% дәрі-дәрмек жарнама роликтерін жек көреді. Сондай-ақ сұралғандар саны (2%) косметика мен парфюмерия жарнамасын жақтыртпайды.

Ақпарат көзі: РосБалт

Пікірлер
Пікір қалдыру »
Есіміңіз
Email
Пікіріңіз