Жарнама көрермендердің жүйкелерін жиірек қоздыратын болды: былтырғымен салыстырғанда жарнама роликтері жан тыныштығын алатын адамдар саны 5% өсті (2009 жылғы 22%-дан 2010 жылғы 27%-ға дейін). Бұл жайы сұрау қорытындысы бойынша SuperJob.ru порталының әлеуметтанушылары хабарлады.
Ең көп жақтырмаушылықты жеке гигиена құралдарының жарнамасы тудырады (11%). Алкоголь жарнамасы, мысалы сыра, адамдар жүйкесін екі есе төмен қоздырады. Сұралғандарда (5%) мұндай роликтер «жас буынды жоюға бағытталған бағдарлама болып келеді деп, ашу сезімін тудырады». Тағы 3% «Tide» кір жуу ұнтағын жарнамасын көрген кезде , телеарнаны ауыстырады, 2% дәрі-дәрмек жарнама роликтерін жек көреді. Сондай-ақ сұралғандар саны (2%) косметика мен парфюмерия жарнамасын жақтыртпайды.
Ақпарат көзі: РосБалт